2012. március 12., hétfő

Hajpánt pólóból

Új kiegészítőkért elég csak jó mélyen fiókjaink mélyére nézni. Így tettem én is, amikor rátaláltam egy régi fehér pólómra.

- A pólót keresztben, vízszintes csíkokra vágtam. A hajpánt elkészítéséhez 6 darab pólócsíkra volt szükségem.
- A csíkokat félbevágtam, majd befontam azokat.
- A két darab fonatot összegörcsöltem, a következő képen:
  1. Hurkot csináltam ez egyik fonatból, jobb ágát a bal felé helyezte.
  2. A másik fonat bal ágát a másik fonat bal ága felé, a jobb ágát a másik fonat jobb ága alá tettem.
  3. A második fonat bal ágát alulról felfelé áthúztam a hurkon.
  4. A jobb ágát pedig fentről lefelé húztam át.
A görcsölés elkészülésével a két ágat összevarrtam a hurkoknál.



A hajpántra dekorációként gombokat varrtam.


Jó szórakozást az elkészítéséhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése